آكادمي روشني - آموزش بازار ارز ديجيتال آكادمي روشني - آموزش بازار ارز ديجيتال .

آكادمي روشني - آموزش بازار ارز ديجيتال

بررسي تفاوت ها و شباهت هاي صرافي متمركز و غيرمتمركز

صرافي‌هاي ارز ديجيتال پلتفرم‌هايي هستند كه كاربران را قادر مي‌سازند تا ارزهاي ديجيتال را خريد و فروش كنند. صرافي‌ها انواع مختلفي دارند كه دو نوع اصلي آن صرافي‌هاي متمركز و صرافي‌هاي غيرمتمركز هستند. در اين مقاله، به مقايسه صرافي متمركز و غيرمتمركز مي‌پردازيم و مزايا و معايب هر كدام را بررسي مي‌كنيم.

صرافي متمركز (CEX)

صرافي متمركز صرافي است كه توسط يك شركت يا سازمان اداره مي‌شود. اين صرافي‌ها داراي كنترل مركزي بر روي دارايي‌هاي كاربران هستند و از كاربران مي‌خواهند كه هويت خود را تأييد كنند. صرافي‌هاي متمركز به طور كلي داراي نقدينگي بالايي هستند و از انواع مختلفي از ارزهاي ديجيتال پشتيباني مي‌كنند.

صرافي غيرمتمركز (DEX)

صرافي غيرمتمركز صرافي است كه بر روي بلاك‌چين عمل مي‌كند و توسط هيچ شركت يا سازماني اداره نمي‌شود. اين صرافي‌ها كنترل مركزي بر روي دارايي‌هاي كاربران ندارند و كاربران نيازي به تأييد هويت خود ندارند. صرافي‌هاي غيرمتمركز به طور كلي نقدينگي كمتري نسبت به صرافي‌هاي متمركز دارند و از انواع محدودي از ارزهاي ديجيتال پشتيباني مي‌كنند.

مقاله آموزش صرافي بينگ ايكس آكادمي روشني

اگر به دنبال آموزش جامع و كامل در مورد صرافي ارز ديجيتال بينگ ايكس هستيد، آكادمي روشني با انتشار مقاله آموزش صرافي بينگ ايكس، به شما كمك مي‌كند تا از صفر تا صد نحوه كار با اين صرافي را ياد بگيريد. در اين مقاله، شما ياد خواهيد گرفت كه:

چگونه در صرافي بينگ ايكس ثبت نام كنيد
چگونه حساب خود را تأييد كنيد
چگونه ارز ديجيتال را در صرافي بينگ ايكس واريز و برداشت كنيد
چگونه در صرافي بينگ ايكس معامله كنيد
و ...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۲:۱۴ توسط:سينا موضوع: آموزش صرافي بينگ ايكس (bingx) نظرات (0)

مكاورس (MekaVerse) چيست؟

مكاورس (MekaVerse) يك مجموعه NFT (توكن غيرقابل تعويض) متشكل از 8,888 شخصيت رباتيك منحصر به فرد است كه بر روي بلاك‌چين اتريوم ساخته شده است. اين مجموعه با الهام از دنياي ربات‌هاي مكانيكي (Mecha) ژاپني طراحي شده است و هر شخصيت Meka داراي ويژگي‌هاي منحصر به فرد و داستان پس‌زمينه خاص خود است.

مكاورس توسط يك تيم با تجربه در زمينه طراحي و توسعه بلاك‌چين ايجاد شده است. اين تيم متعهد است كه مكاورس را به يك جامعه جهاني منحصر به فرد و پر جنب و جوش تبديل كند كه در آن دارندگان توكن‌ها مي‌توانند از فرصت‌هاي مختلفي مانند بازي‌ها، رويدادها و جوايز بهره‌مند شوند.

ويژگي‌هاي مكاورس

مكاورس داراي ويژگي‌هاي متعددي است كه آن را از ساير مجموعه‌هاي NFT متمايز مي‌كند، از جمله:

طراحي‌هاي منحصر به فرد: هر شخصيت Meka داراي طراحي منحصر به فرد و داستان پس‌زمينه خاص خود است.
جامعه پر جنب و جوش: مكاورس داراي جامعه جهاني پر جنب و جوش است كه در آن دارندگان توكن‌ها مي‌توانند با يكديگر ارتباط برقرار كنند و در رويدادها و فعاليت‌هاي مختلف شركت كنند.
فرصت‌هاي مختلف: دارندگان توكن‌هاي Meka مي‌توانند از فرصت‌هاي مختلفي مانند بازي‌ها، رويدادها و جوايز بهره‌مند شوند.


نحوه خريد مكاورس

توكن‌هاي Meka را مي‌توان از طريق بازارهاي ثانويه مانند OpenSea خريداري كرد. قيمت توكن‌هاي Meka بسته به ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن‌ها و تقاضاي بازار متفاوت است.

راه‌هاي كسب درآمد از مكاورس

دارندگان توكن‌هاي Meka مي‌توانند از راه‌هاي مختلف از مكاورس كسب درآمد كنند، از جمله:

فروش توكن‌ها: دارندگان توكن‌هاي Meka مي‌توانند توكن‌هاي خود را در بازارهاي ثانويه به فروش برسانند.

شركت در بازي‌ها و رويدادها: دارندگان توكن‌هاي Meka مي‌توانند در بازي‌ها و رويدادهاي مختلف شركت كنند و از اين طريق توكن‌هاي بيشتري به دست آورند.

ايجاد و فروش كالاهاي جانبي: دارندگان توكن‌هاي Meka مي‌توانند كالاهاي جانبي مانند لباس، اسباب‌بازي و آثار هنري ايجاد و به فروش برسانند.


كانال سيگنال فيوچرز آكادمي روشني

اگر به دنبال سيگنال‌هاي معاملاتي رايگان براي بازار فيوچرز هستيد، آكادمي روشني با انتشار كانال سيگنال فيوچرز رايگان، به شما كمك مي‌كند تا از سيگنال‌هاي معاملاتي حرفه‌اي به صورت رايگان استفاده كنيد. در اين كانال، شما مي‌توانيد سيگنال‌هاي خريد و فروش را براي جفت ارزهاي مختلف دريافت كنيد و از اين سيگنال‌ها براي تصميم‌گيري‌هاي معاملاتي خود استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۴:۴۱ توسط:سينا موضوع: كانال سيگنال ارز ديجيتال (سيگنال فيوچرز و اسپات) نظرات (0)

ميكسر ارز ديجيتال چيست؟

ميكسر ارز ديجيتال (Cryptocurrency Mixer) يا تامبلر (Tumbler) يك سرويس است كه به كاربران كمك مي‌كند تا تراكنش‌هاي ارز ديجيتال خود را خصوصي نگه دارند. ميكسرهاي ارز ديجيتال تراكنش‌هاي كاربران را با تراكنش‌هاي ديگر كاربران مخلوط مي‌كنند و رديابي آن‌ها را بسيار دشوار يا حتي غيرممكن مي‌كنند.

نحوه كار ميكسر ارز ديجيتال

ميكسرهاي ارز ديجيتال به صورت‌هاي مختلف كار مي‌كنند، اما اصول كلي آن‌ها يكسان است. در حالت كلي، فرآيند ميكس كردن ارز ديجيتال شامل مراحل زير است:

  1. ارسال ارز ديجيتال به ميكسر: كاربر مقدار معيني از ارز ديجيتال را به آدرس ميكسر ارسال مي‌كند.
  2. مخلوط كردن ارز ديجيتال: ميكسر ارز ديجيتال را با ارز ديجيتال كاربران ديگر مخلوط مي‌كند.
  3. ارسال ارز ديجيتال به آدرس مقصد: ميكسر مقدار معيني از ارز ديجيتال مخلوط شده را به آدرس مقصد ارسال مي‌كند.

در طول فرآيند ميكس كردن، ارز ديجيتال كاربر با ارز ديجيتال كاربران ديگر مخلوط مي‌شود و رديابي آن بسيار دشوار مي‌شود. اين به اين دليل است كه پس از فرآيند ميكس كردن، هيچ راهي براي اين وجود ندارد كه مشخص شود كه ارز ديجيتال ارسالي كاربر به كدام آدرس مقصد ارسال شده است.

چرا از ميكسر ارز ديجيتال استفاده مي‌شود؟

از ميكسرهاي ارز ديجيتال به دلايل مختلفي استفاده مي‌شود، از جمله:

محافظت از حريم خصوصي: كاربران ممكن است از ميكسرهاي ارز ديجيتال براي محافظت از حريم خصوصي خود استفاده كنند و از رديابي تراكنش‌هاي خود توسط ديگران جلوگيري كنند.
انجام فعاليت‌هاي غيرقانوني: برخي افراد ممكن است از ميكسرهاي ارز ديجيتال براي انجام فعاليت‌هاي غيرقانوني مانند پولشويي يا خريد و فروش كالاهاي غيرقانوني استفاده كنند.

استفاده از ميكسر ارز ديجيتال چه ريسك‌هايي دارد؟

استفاده از ميكسرهاي ارز ديجيتال با برخي ريسك‌ها همراه است، از جمله:

از دست دادن ارز ديجيتال: وجود ريسك از دست دادن ارز ديجيتال در هنگام استفاده از ميكسرها وجود دارد. برخي از ميكسرها ممكن است كلاهبرداري باشند و ارز ديجيتال كاربران را سرقت كنند.
قرار گرفتن در معرض فعاليت‌هاي غيرقانوني: استفاده از ميكسرها ممكن است كاربران را در معرض فعاليت‌هاي غيرقانوني قرار دهد. برخي از ميكسرها ممكن است براي پولشويي يا ساير فعاليت‌هاي غيرقانوني استفاده شوند.

دوره آموزش ارز ديجيتال در مشهد آكادمي روشني

اگر به دنبال آموزش حرفه‌اي ارز ديجيتال هستيد، آكادمي روشني با برگزاري دوره‌هاي آموزش ارز ديجيتال در مشهد، به شما كمك مي‌كند تا دانش و مهارت‌هاي لازم براي موفقيت در اين حوزه را كسب كنيد. با شركت در اين دوره، شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه بازار ارز ديجيتال را تحليل كنيد، استراتژي‌هاي معاملاتي خود را ايجاد كنيد و ريسك خود را مديريت كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره آموزش ارز ديجيتال در مشهد آكادمي روشني، به وب‌سايت اين آكادمي مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۵:۲۰ توسط:سينا موضوع: آموزش ارز ديجيتال در مشهد نظرات (0)

ارز ديجيتال گراف (GRT) چيست؟

ارز ديجيتال گراف (The Graph) يك پروتكل غيرمتمركز براي جستجو و ايندكس‌گذاري داده‌هاي بلاكچين است. گراف به توسعه‌دهندگان اجازه مي‌دهد تا APIهايي براي دسترسي به داده‌هاي بلاكچين ايجاد كنند. اين APIها را مي‌توان براي ايجاد برنامه‌هاي مختلفي مانند كيف پول ارز ديجيتال، صرافي‌ها و بازارهاي NFT استفاده كرد.

گراف از يك شبكه غيرمتمركز از رايانه‌هايي براي ايندكس‌گذاري و ذخيره داده‌هاي بلاكچين استفاده مي‌كند. اين رايانه‌ها به عنوان ايندكس‌كننده شناخته مي‌شوند. ايندكس‌كننده‌ها براي ايندكس‌گذاري داده‌هاي بلاكچين پاداش دريافت مي‌كنند.

ارز ديجيتال گراف (GRT) توكن بومي اكوسيستم گراف است. از توكن GRT براي پرداخت پاداش به ايندكس‌كننده‌ها و همچنين براي تأمين امنيت شبكه گراف استفاده مي‌شود.

مزاياي ارز ديجيتال گراف

  • غيرمتمركز بودن: گراف يك پروتكل غيرمتمركز است، به اين معني كه توسط هيچ نهاد واحدي كنترل نمي‌شود. اين امر باعث مي‌شود كه گراف در برابر حملات سايبري و سانسور مقاوم باشد.
  • امنيت: گراف از يك شبكه غيرمتمركز از رايانه‌ها براي ايندكس‌گذاري و ذخيره داده‌هاي بلاكچين استفاده مي‌كند. اين امر باعث مي‌شود كه داده‌هاي بلاكچين در برابر حملات سايبري و تقلب محافظت شوند.
  • مقياس‌پذيري: گراف مي‌تواند مقياس شود تا به داده‌هاي بلاكچين‌هاي مختلف دسترسي داشته باشد و آن‌ها را ايندكس كند. اين امر به گراف اجازه مي‌دهد تا به عنوان يك پلتفرم واحد براي جستجو و دسترسي به داده‌هاي بلاكچين از بلاكچين‌هاي مختلف عمل كند.

كاربردهاي ارز ديجيتال گراف

ارز ديجيتال گراف مي‌تواند براي كاربردهاي مختلفي استفاده شود، از جمله:

دسترسي به داده‌هاي بلاكچين: توسعه‌دهندگان مي‌توانند از گراف براي دسترسي به داده‌هاي بلاكچين و ايجاد APIهايي براي استفاده از اين داده‌ها استفاده كنند. اين APIها را مي‌توان براي ايجاد برنامه‌هاي مختلفي مانند كيف پول ارز ديجيتال، صرافي‌ها و بازارهاي NFT استفاده كرد.
تجزيه و تحليل داده‌هاي بلاكچين: گراف را مي‌توان براي تجزيه و تحليل داده‌هاي بلاكچين استفاده كرد. اين امر مي‌تواند به توسعه‌دهندگان و سرمايه‌گذاران كمك كند تا درك بهتري از بازار ارزهاي ديجيتال داشته باشند.
ايجاد برنامه‌هاي غيرمتمركز (DApps): گراف را مي‌توان براي ايجاد برنامه‌هاي غيرمتمركز (DApps) مختلفي استفاده كرد. به عنوان مثال، مي‌توان از گراف براي ايجاد يك DApp براي جستجو و دسترسي به داده‌هاي بلاكچين يا يك DApp براي تجزيه و تحليل داده‌هاي بلاكچين استفاده كرد.

دوره تدريس خصوصي ارز ديجيتال آكادمي روشني

اگر به دنبال يادگيري بيشتر در مورد ارز ديجيتال گراف و ساير مفاهيم مهم در ارزهاي ديجيتال هستيد، دوره تدريس خصوصي ارز ديجيتال آكادمي روشني را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. اين دوره به صورت خصوصي و بر اساس نيازهاي شما برگزار مي‌شود و مي‌توانيد در آن تمام مفاهيم مهم در ارزهاي ديجيتال را ياد بگيريد.

براي ثبت نام در دوره آموزش خصوصي ارز ديجيتال آكادمي روشني، مي‌توانيد به وب‌سايت اين آكادمي مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۵:۴۱ توسط:سينا موضوع: تدريس خصوصي ارز ديجيتال نظرات (0)

برداشت ارز ديجيتال از طريق موبايل در صرافي BingX در 9 مرحله

صرافي BingX يك صرافي ارز ديجيتال بين‌المللي است كه امكان خريد، فروش و مبادله ارزهاي ديجيتال را براي كاربران فراهم مي‌كند. كاربران صرافي BingX مي‌توانند از طريق موبايل نيز به حساب خود دسترسي داشته باشند و معاملات خود را انجام دهند.

براي برداشت ارز ديجيتال از طريق موبايل در صرافي BingX، بايد مراحل زير را دنبال كنيد:

  1. اپليكيشن صرافي BingX را از فروشگاه‌هاي گوگل‌پلي يا اپ‌استور دانلود و نصب كنيد.
  2. با استفاده از ايميل و رمز عبور خود وارد حساب كاربري خود شويد.
  3. روي گزينه "Wallet" در پايين صفحه ضربه بزنيد.
  4. در صفحه كيف پول، ارز ديجيتالي را كه مي‌خواهيد برداشت كنيد، انتخاب كنيد.
  5. روي گزينه "Withdraw" در بالاي صفحه ضربه بزنيد.
  6. آدرس كيف پول مقصد را وارد كنيد.
  7. مقدار ارز ديجيتالي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد.
  8. كد تأييد دو مرحله‌اي را وارد كنيد.
  9. روي گزينه "Withdraw" ضربه بزنيد.

پس از تأييد برداشت توسط صرافي BingX، ارز ديجيتال شما به كيف پول مقصد ارسال مي‌شود.

شرايط برداشت ارز ديجيتال از صرافي BingX:

كاربران بايد احراز هويت كامل را انجام داده باشند.

حداقل مقدار برداشت براي هر ارز ديجيتال متفاوت است.

هزينه برداشت براي هر ارز ديجيتال متفاوت است.

آموزش صرافي bingx آكادمي روشني

اگر به دنبال يادگيري بيشتر در مورد صرافي BingX و نحوه استفاده از آن هستيد، مقاله آموزش صرافي bingx آكادمي روشني را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. اين مقاله به صورت جامع و كاربردي به آموزش صرافي بينگ ايكس مي‌پردازد. با مطالعه اين مقاله، مي‌توانيد دانش و مهارت لازم براي استفاده از صرافي بينگ ايكس را كسب كنيد.

براي مطالعه مقاله آموزش صرافي بينگ ايكس آكادمي روشني، مي‌توانيد به وب‌سايت اين آكادمي مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۵:۳۸ توسط:سينا موضوع: آموزش صرافي بينگ ايكس (bingx) نظرات (0)

تپ روت (Taproot) چيست و چگونه براي بيت كوين مفيد است؟

تپ روت (Taproot) يك بروزرساني مهم براي شبكه بيت كوين است كه در نوامبر 2021 فعال شد. تپ روت با بهبود حريم خصوصي، مقياس پذيري و انعطاف پذيري تراكنش‌هاي بيت كوين، شبكه بيت كوين را قدرتمندتر مي‌كند.

چگونه تپ روت كار مي‌كند؟

تپ روت با استفاده از يك تكنيك به نام امضاي اسكريپت قابل تغيير (Schnorr Signature) كار مي‌كند. امضاي اسكريپت قابل تغيير يك نوع جديد از امضاي ديجيتال است كه به تراكنش‌هاي بيت كوين امكان مي‌دهد تا به صورت پيچيده‌تري انجام شوند.

تپ روت با استفاده از امضاي اسكريپت قابل تغيير، مي‌تواند تراكنش‌هاي بيت كوين را به دو دسته تقسيم كند:

تراكنش‌هاي ساده: اين تراكنش‌ها مانند تراكنش‌هاي معمولي بيت كوين هستند و شامل انتقال بيت كوين از يك آدرس به آدرس ديگر مي‌شوند.
تراكنش‌هاي پيچيده: اين تراكنش‌ها شامل قراردادهاي هوشمند، تراكنش‌هاي چند امضايي و ساير انواع تراكنش‌هاي پيشرفته هستند.
تپ روت با دو نوع تراكنش به يك شكل رفتار مي‌كند، به اين معني كه هر دو نوع تراكنش از نظر حريم خصوصي و مقياس پذيري يكسان هستند. اين امر به بهبود حريم خصوصي تراكنش‌هاي پيچيده كمك مي‌كند، زيرا آنها را مانند تراكنش‌هاي ساده نشان مي‌دهد.

مزاياي تپ روت براي بيت كوين

تپ روت داراي مزاياي متعددي براي بيت كوين است، از جمله:

بهبود حريم خصوصي: تپ روت با مخفي كردن نوع تراكنش، به بهبود حريم خصوصي تراكنش‌هاي پيچيده كمك مي‌كند. اين امر مي‌تواند به محافظت از كاربران بيت كوين در برابر تجزيه و تحليل بلاكچين و ساير حملات به حريم خصوصي كمك كند.
افزايش مقياس پذيري: تپ روت با كاهش اندازه تراكنش‌هاي پيچيده به افزايش مقياس پذيري بيت كوين كمك مي‌كند. اين امر مي‌تواند به شبكه بيت كوين امكان دهد تا تراكنش‌هاي بيشتري را در ثانيه پردازش كند.
افزايش انعطاف پذيري: تپ روت به توسعه دهندگان بيت كوين انعطاف پذيري بيشتري براي ايجاد قراردادهاي هوشمند و ساير انواع تراكنش‌هاي پيچيده مي‌دهد.

دوره آموزش ارز ديجيتال در مشهد آكادمي روشني

اگر به دنبال يادگيري بيشتر در مورد تپ روت و ساير مفاهيم مهم در بيت كوين هستيد، دوره آموزش ارز ديجيتال در مشهد آكادمي روشني را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. اين دوره به صورت جامع و كاربردي به آموزش بيت كوين مي‌پردازد. با شركت در اين دوره، مي‌توانيد دانش و مهارت لازم براي سرمايه‌گذاري موفق در بيت كوين را كسب كنيد.

براي ثبت نام در دوره آموزش ارز ديجيتال در مشهد آكادمي روشني، مي‌توانيد به وب‌سايت اين آكادمي مراجعه كنيد.


برچسب: بيت كوين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۴:۵۴ توسط:سينا موضوع: آموزش ارز ديجيتال در مشهد نظرات (0)

با بيت كوين چه چيزهاي ميتوان خريد؟

بيتكوين، اولين ارز ديجيتالي مبتني بر فناوري بلاكچين مي‌باشد. اين ارز بر اساس ساختار امنيتي و بدون نياز به واسطه مالي يا مؤسسه‌اي ايجاد شده است. با بيتكوين، كاربران قادرند تراكنش‌هاي مستقيم و شبكه مستقلي را به صورت آنلاين انجام دهند. تمامي تراكنش‌ها در يك لوايح مشترك به نام "بلاكچين" ثبت مي‌شوند و بر اين اساس، امنيت و شفافيت بيشتري در معاملات وجود دارد.

بيتكوين بر اساس فناوري رمزنگاري كار مي‌كند كه به كاربران امكان مي‌دهد تراكنش‌ها را همراه با امضاء ديجيتال انجام دهند و به عنوان يك ثبت عمومي از آن‌ها استفاده كنند. به عبارت ديگر، هيچ نفري قادر به تغيير تاريخچه تراكنش‌ها نيست و تمامي تراكنش‌ها براي هميشه ثبت شده و قابل مشاهده هستند.

از آنجايي كه بلاكچين بيتكوين به صورت كاملاً عمومي است، تمامي كاربران قادر به مشاهده و تأييد تراكنش‌ها هستند. اين يكي از ويژگي‌هاي مهم اين فناوري است، زيرا به افراد اطمينان مي‌دهد كه تراكنش‌ها به صورت شفاف و درست انجام شده‌اند.

با استفاده از بيتكوين، كاربران مي‌توانند خريدها و پرداخت‌هاي خود را از عرضه‌كنندگاني در سراسر جهان انجام دهند، بدون اينكه نياز به تأييديه بانكي يا واسطه مالي ديگري داشته باشند. از طريق يك كيف پول ديجيتال، كاربران مي‌توانند بيتكوين خود را ذخيره كرده و در تراكنش‌ها استفاده كنند.

استفاده از بيتكوين در حال حاضر در برخي صنايع و خدمات محدود است، اما پتانسيل بالقوه بزرگي جهت تغيير روش‌هاي معاملاتي و پرداختي دارد. برخي از مورد استفاده‌هاي بيتكوين عبارتند از: خريد كالاها و خدمات آنلاين، رزرو هتل‌ها و تورها، خريد بليط‌هاي هواپيما، و حتي خريد ملك و خودروهاي لوكس.

در نهايت، درصورت تمايل براي آموزش صرافي بينگ ايكس و يادگيري بيشتر درباره بيتكوين و ارزهاي ديجيتال، مي‌توانيد به وبسايت صرافي بينگ ايكس در آدرس زير مراجعه كنيد: آموزش صرافي بينگ ايكس

با توجه به غيرقطعيت و قابليت تغيير وضعيت ارزهاي ديجيتال، لطفا پيش از هر نوع سرمايه‌گذاري،‌ تحقيقات و توجه كافي به نكات امنيتي را داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۲:۱۲ توسط:سينا موضوع: آموزش صرافي بينگ ايكس (bingx) نظرات (0)

پرتفوليو در ارز ديجيتال چيست؟

رتفوليو يا دريچه هوشمند يك ابزار مالي است كه براي مديريت و رصد سرمايه‌گذاري‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. در اين سيستم، سرمايه گذاري ها و دارايي هاي متفاوت در يك مكان متمركز ثبت و نگهداري مي شوند تا سرمايه داران بتوانند اطلاعات لازم را درباره موجودي و روند بازدهي سرمايه خود در طول زمان بدست آورند. پرتفوليوها مي توانند متشكل از سهم ها، اوراق بهادار، سرمايه گذاري هاي ثابت و ساير دارايي هاي مالي باشند. پرتفوليوها غالباً به عنوان ابزاري جهت تنظيم و تنوع در سرمايه گذاري استفاده مي شوند. با توجه به اينكه دارايي هاي مختلف در يك پرتفوليو داراي ريسك هاي متفاوتي هستند، تنوع در سبد سرمايه گذاريها مي تواند به سرمايه گذاران كمك كند تا ريسك ها را كاهش دهند و سوددهي را افزايش دهند. بنابراين، پرتفوليو‌ها معمولاً به صورت متناسب با سطح ريسك و سوددهي مورد انتظار سرمايه دار ساخته مي شوند. با استفاده از تكنولوژي هاي اطلاعاتي، امروزه پرتفوليوها به شكل دريچه هاي هوشمند در اختيار سرمايه داران قرار مي گيرند. اين دريچه ها به سرمايه داران اين امكان را مي دهند تا به صورت آنلاين بازدهي پرتفوليوي خود را ببينند، تغييرات در طول زمان را مشاهده كنند و تحليل هاي متفاوتي را بر اساس اطلاعات جديد اعمال كنند. بنابراين، پرتفوليو‌هاي هوشمند به سرمايه گذاران كمك مي كنند تا اطلاعات دقيق تري درباره سرمايه گذاري هاي خود بدست آورند و تصميمات بهتري را اتخاذ كنند. در نهايت، اگر شما علاقه مند به آموزش خصوصي ارز ديجيتال هستيد، مي توانيد به كورس هاي مجازي يا رويدادهاي آموزشي مرتبط در اين زمينه مراجعه كنيد. با آموزش صحيح در زمينه ارزهاي ديجيتال، مي توانيد به دانش و مهارت لازم براي بهره گيري بيشتر از اين فناوري پيشرفته دست يابيد. دوره آموزش خصوصي ارز ديجيتال آكادمي روشني اگر به دنبال يادگيري بيشتر در مورد ارز ديجيتال گراف و نحوه استفاده از آن هستيد، دوره آموزش خصوصي ارز ديجيتال آكادمي روشني را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. اين دوره به صورت خصوصي و بر اساس نيازهاي شما برگزار مي‌شود و مي‌توانيد در آن تمام مفاهيم مهم در مورد ارز ديجيتال گراف و ساير ارزهاي ديجيتال را ياد بگيريد. براي ثبت نام در دوره آموزش خصوصي ارز ديجيتال آكادمي روشني، مي‌توانيد به وب‌سايت اين آكادمي مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۷:۳۳ توسط:سينا موضوع: تدريس خصوصي ارز ديجيتال نظرات (0)

شكست روند نزولي در تحليل تكنيكال ارز ديجيتال

شكست روند نزولي به مفهوم تكنيكي در مبادلات مالي است كه در آن قيمت يك دارايي يا ارزشي كاهش مي‌يابد و در نتيجه روند كلي حركت اين دارايي به سمت پايين مي‌باشد. اين شكست در روند نزولي ممكن است بر اثر تغيير در تقاضا و عرضه باشد و يا نتيجه‌ي عوامل ديگري مانند تحولات اقتصادي، سياسي يا اجتماعي باشد.

در بورس‌ها، شكست روند نزولي معمولاً به فروش عمده اوراق بهادار توسط سرمايه‌گذاران اشاره دارد، كه به دنبال روند نزولي قيمت و دارايي هستند. اين فروش همچنين مي‌تواند خروج سرمايه از يك بازار خاص باشد كه مي‌تواند منجر به ركود طولاني‌مدت و كاهش فعاليت اقتصادي شود.

تاثير شكست روند نزولي بر اقتصاد و بازارهاي مالي اغلب قابل توجه است. اين روند مي‌تواند باعث افزايش خسارت در سرمايه‌گذاران شود و همچنين ميزان جريان نقدينگي در بازار را كاهش دهد. براي پيش‌بيني و پيشگيري از شكست روند نزولي معمولاً از ابزارهاي تحليلي و مديريت ريسك استفاده مي‌شود.

دوره آموزش ارز ديجيتال در مشهد آكادمي روشني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۹:۵۷ توسط:سينا موضوع: آموزش ارز ديجيتال در مشهد نظرات (0)